Online pénztárgép vásárlása

1. lépés Üzembe helyezési kód igénylése

NAV-tól igényelje meg az üzembehelyezési kódot és ha lehetőség van rá, az állami támogatást. Ügyfélkapun keresztül a PTGREG nevű dokumentumot kell kitöltve elküldenie a NAV-nak. A NAV 5 napon belül megküldi Önnek a pénztárgépéhez szükséges üzembehelyzési kódot. Javasoljuk, kérje könyvelője segítségét.

2. lépés Online pénztárgép kiválasztása

Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb online pénztárgépet weboldalunkon és rendelje meg. Amennyiben szakmai tanácsunkra van szüksége a megrendelni kívánt online pénztárgép kiválasztásában, úgy hívja üzletünket a 06-70-771-5445-ös vagy a 06-30/9937-968-as telefonszámon és szívesen válaszolunk kérdéseire.

3.lépés Online pénztárgép átvétele

A megrendelt online pénztárgépet átveheti személyesen Ön vagy Meghatalmazottja üzletünkben (Tapolca, Berzseny Dániel utca 21/3). A megrendelt online pénztárgép mellé kap egy egyszerűsített kezelési útmutatót, így könnyedén elsajátíthatja használatát. Ha a személyes átvételt választja, kérjük, jelentkezzen be hozzánk telefonon, a 06-70-771-5445 -ös vagy a 06-30/9937-968-as telefonszámon, hogy elkerülje a várakozást. Az online pénztárgép megszemélyesítési ideje maximum fél órát vesz igénybe. Meghatalmazás (amennyiben mégsem tud személyesen befáradni üzletünkbe, úgy meghatalmazottja is átveheti online pénztárgépét.)
Meghatalmazás letöltése

Az online pénztárgép átvételhez szükség dokumentumok:

  • Ha Ön Egyéni vállalkozó:
    • • Vállalkozói igazolvány, vagy igazolás
    • • Személyi igazolvány
    • • Lakcímkártya
    • • NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg
  • Ha Ön Gazdasági társaságot vezet:
    • • Aláírási címpéldány
    • • Cégkivonat
    • • Személyi igazolvány
    • • Lakcímkártya
    • • NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg

Éves felülvizsgálat:

Minden online pénztárgépet a vásárlástól számított egy éven belül kötelezően felül kell vizsgáltatnia a felhasználónak. A felülvizsgálatot kizárólag a NAV által nyilvántartott szerviz végezheti. Ezen felül a felülvizsgálatot végző személynek plombanyomóval és műszerész igazolvánnyal kell rendelkeznie.

A felülvizsgálat során a szervizes ellenőrzi, hogy nem történt-e illegális beavatkozás (plomba ellenőrzés, gépház átvizsgálása), az AEE-t (Adóügyi Ellenőrző Egységet), ha szükséges ennek akkumulátorát is cserélik. A felülvizsgálat elvégzését követően a műszerész a gépnaplóba bejegyzi a felülvizsgálatot, majd a NAV felé is lejelenti. 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet

Önnek csak annyi a dolga, hogy a felülvizsgálathoz gondoskodjon a gépnapló meglétéről!

A régi pénztárgépeknél egyszerűbb volt mindenkinek, hisz február vége volt az éves zárás határideje. Most a beüzemelés időpontját, majd a későbbiek folyamán a felülvizsgálat időpontját kell alapul vennünk, hogy a következő felülvizsgálat 365 napon belül ismét elkészüljön. Ezért kérünk mindenkit, hogy segítsük egymás munkáját! Mi észben tartjuk, hogy az Ön online péntárgépének mikor van a felülvizsgálati ideje, de ezt tegye meg Ön is a saját érdekében! Gépnaplójában minden információt megtalál! Egyeztessen időpontot a 06-70-771-5445 vagy a 06-30/9937-968 telefonszámok egyikén.